SELVEVALUERING

Hva har jeg gjord det siste halvåret?

 Det siste halvåret har jeg jobbet variert med forskjellige oppgaver innenfor de forskjellige fagene.
Jeg har laget 2 filmer i YFF og vært rundt omkring på forskjellige UB-oppdrag.

Det første oppdraget jeg var med på i år, var filming av en liten film for "Min mestring" som er et idrettslag for personer med spesielle behov.
Jeg og 3 andre hadde stilt opp 4 kameraer rundt omkring i Eidsberghallen for å dekke en Kickoff de hadde, Det var en god erfaring, ikke bare faglig, men også personlig. Det var morsomt å se all den lykken disse menneskene strålte ut under Fotballkampene de spilte.

Det andre oppdraget var en promofilm for Rosendal Maskin i Askim. Vi dro til Askim 2 ganger og filmet intervjuer og folk i arbeid.
Vi tok alle opptakene med fullformats-speilrefleks, så innklippsbildene ble visuelt slående.
Jeg ble veldig fornøyd med det ferdige resultatet, og filmen kan sikkert sees snart på facebook-siden til Deadline UB.



Jeg har fått mange erfaringer innenfor ulike mediekanaler.
Jeg har uten tvil utviklet meg på flere måter. En av de tydeligste endringene jeg har lagt merke til, er at jeg har blitt mye mer observant på kinematografi innenfor film. Det har jeg brukt til min egen fordel og det har hjulpet meg til bedre resultater i flere situasjoner.
Videre i faget ønsker jeg å jobbe og utvikle meg videre med film og bildeteknikk for å forbedre resultatene mine.
Under dette innlegget ligger det individuelle innlegg om de forskjellige oppgavene jeg har jobbet med det siste halvåret.