MIN FAVORITTSCENE

Den første store filmoppgaven var endelig her. Denne oppgaven har alle hørt mye om og vi ser den hver eneste dag på veggene når vi går gjennom media-bygget.
Oppgaven ved navn: "Min favorittscene" går ut på at elevene gruppevis skal gjenskape en valgt scene fra en film eller serie.
Jeg personlig hadde gledet meg stort til denne oppgaven, og var klar for utfordringene.

Min gruppe endte opp med å gjenskape en scene fra AMC-serien "Better Call Saul".
Denne scenen hadde mange utfordringer, inkludert spenstige vinkler og mye lydeffekter. Men jeg hadde troen om at det skulle gå bra.
Gruppen jobbet raskt og effektivt.


Vi hadde detaljerte og godt strukturerte planer så opptakene gikk som smurt.
Her er noen bilder fra produksjonen:








Siden alt gikk som det skulle, hadde jeg få problemer og produktet ble ferdig godt innenfor fristen.
Jeg ble også veldig fornøyd med resultatet.

Her er et par skjermbilder av det ferdige produktet;
(Originalklippet i venstre hjørne)